Суд ЄС ухвалив у середу, що торгова
марка відомого німецького виробника спортивних товарів Adidas, що складається з
трьох паралельних смуг, недійсна.
Про це повідомляє "Європейська
правда" з посиланням на пресреліз Суду ЄС.
"Суд ЄС підтвердив недійсність торгової
марки Adidas, яка складається з трьох паралельних смуг, нанесених в будь-якому
напрямку. Adidas не довів, що ця марка набула на всій території ЄС відмітного
характеру", - йдеться у релізі.
Таким чином суд підтримав рішення
Відомства з інтелектуальної власності ЄС (EUIPO) від 2016 року, яким воно
анулювало своє попереднє рішення схвалення марки знака на тій підставі, що вона
була позбавлена якого-небудь відмітного характеру.
EUIPO скасувала своє рішення після заяви
бельгійської компанії Shoe Branding, яка хотіла наносити на свою продукцію дві
паралельні смужки. Adidas виступив проти цього через схожість з символікою його
товарів.
Німецька компанія все ще може подати
апеляцію у Суд ЄС.
Немає коментарів:
Дописати коментар