Акт про цифрові послуги містить низку
вимог до онлайн-платформ, які спрямовані на захист споживачів.
Цифровий простір в ЄС має стати
"більш безпечним, справедливим та прозорим" - з 17 лютого до всіх
онлайн-платформ на території Євросоюзу застосовуються вимоги Акту про цифрові
послуги.
Про набуття документом чинності
нагадує Європейська комісія на своєму сайті.
Також платформи повинні містити вичерпну інформацію щодо реклами, включно з тим, чому користувачеві було продемонстровано саме цей матеріал та хто оплатив його розміщення.
Реклама, заснована на чутливій інформації (наприклад, політичні чи релігійні переконання), а також рекламні матеріали, які використовують для цільового відображення дані з дитячних профілів, забороняються.
Будь-яке модерування (видалення дописів чи облікових записів) користувацького контенту повинно бути аргументоване, а користувач має право на оскарження цього рішення. Принаймні раз на рік правила модерування на платформах мають бути оновлені.
Немає коментарів:
Дописати коментар