Сторінкифуерг

вівторок, 15 серпня 2017 р.

Логотип українського "Євробачення" переміг у відомому конкурсі дизайну



Основою образу логотипу та символіки київського "Євробачення" стало традиційне українське намисто.
Айдентика пісенного конкурсу отримала премію Best of the best у номінації Communication Design. Символи конкурсу "Євробачення", який проводився в Києві в травні цього року, перемогли у відомому конкурсі в сфері дизайну. Так, логотип і айдентика пісенного конкурсу вибороли премію Best of the best у номінації Communication Design на конкурсі Red Dot Award. Це – один з найавторитетніших конкурсів промислового та комунікаційного дизайну, пише MMR.
В ході заходу 24 експерти оцінювали понад 8 тис. креативних робіт від агентств, дизайнерів і компаній з 50 країн. Кращі роботи в кожній категорії отримали нагороду Best of the Best. Основою візуального образу логотипу та символіки стало традиційне українське намисто, а слоганом "Євробачення-2017" стала фраза Celebrate Diversity - Святкуй різноманітність! Робота з дизайнерського оформлення була створена об'єднаною командою Banda Agency і дизайн-студії Republique.

Детальніше читайте на УНІАН: https://www.unian.ua/society/2083016-logotip-ukrajinskogo-evrobachennya-peremig-u-vidomomu-konkursi-dizaynu.html

Немає коментарів:

Дописати коментар