Сторінкифуерг

неділя, 12 квітня 2020 р.

Рання та рішуча. В ЄС оцінили відповідь України на пандемію коронавірусу


Відповідь українського уряду на пандемію коронавірусу була ранньою і рішучою, заявив глава Представництва Євросоюзу в Україні Матті Маасікас.
 «Я дуже ретельно дотримуюся всіх заходів, обмежень і приписів української влади. Якщо подивитися на глобальну картину, то можна зробити висновок, що відповідь України була ранньою і рішучою. З того, що я бачу — відповідь була ранньою, ясною і рішучою», — сказав він в інтерв'ю Інтерфакс-Україна.

При цьому Маасікас наголосив, що всі країни, які зробили ці заходи, стикаються з дуже критичним викликом і балансуванням.
«Велика частина української економіки була закрита. Цього ранку я читав новини, що 6% українських компаній вже на межі банкрутства або йдуть з бізнесу та закриваються. Це дуже важкий вибір. І я повністю поважаю всіх політичних лідерів, які повинні стикатися з цим вибором» , — резюмував він.
Карантин в Україні діє з 23 березня і триватиме щонайменше до 24 квітня.
З 6 квітня Кабмін посилив правила карантину: зокрема, запроваджено режим «всі в масках» і заборона на «відвідування парків, скверів, зон відпочинку, лісопаркових і прибережних зон, крім вигулу домашніх тварин однією особою і в разі службової необхідності».
Згідно з прогнозом Міністерства охорони здоров’я України, пік інфікувань коронавірусом в Україні має настати 14−15 квітня.

Немає коментарів:

Дописати коментар