На українському ринку виробники хочуть
відправляти на експорт майже всі товари. Одним із ключових аспектів діяльності
Мінекономіки є утримувати баланс.
Про це повідомила віцепрем'єрка з питань
європейської та євроатлантичної інтеграції України Ольга Стефанішина. За її
словами, Угода про асоціацію між Україною та Євросоюзом – це можливості для
малого та середнього бізнесів.
На думку Стефанішиної, європейський ринок є надвеликим. Мовиться про 500 мільйонів споживачів.
Перегляд Угоди про асоціацію, який започаткувала Україна, є розширенням можливостей для вітчизняного бізнесу, – відзначила посадовиця.
Віцепрем'єрка з європитань повідомила, що політичні позиції та перемовини далекі від того, щоб їх одразу відчував кожен громадянин. Зокрема, пропозиції, які затвердив Володимир Зеленський, стосуються:
· виробів зі скла;
Стефанішина вважає, що перезапуск Угоди збалансує позицію щодо локалізації виробництва в Україні.
"Наші компанії мають успішні кейси виходу на ринок ЄС. Зокрема, закупівля українських трамваїв або іншої техніки. Проте це складні умови", – розповіла віцепрем'єрка з європитань.
Зверніть увагу! Угода про Асоціацію з ЄС – документ, який підписала Україна 2014 року. Він повністю запрацював 2017 року. Кабінет Міністрів України 2020 року вирішив переглянути документ задля приведення до поточних політичних та економічних реалій.
В Україні тривають перемовини щодо Угоди
У межах Угоди, пояснила Стефанішина, Україна хоче збалансувати тарифні позиції, а отже, зменшити бар'єри для виходу на ринок ЄС.
Ми навмисно сформували нашу перемовну позицію з ЄС на основі тих груп товарів, які вже довели свою спроможність. Це не є предметом дискусій про відповідність європейським стандартам, щоб перший раунд перемовин був успішним.
Ольга Стефанішина
Віцепрем'єрка з питань європейської та євроатлантичної інтеграції
Позиції України насамперед стосуються крохмалю, грибів, меду та цукру. Також мовиться про:
· часник;
Немає коментарів:
Дописати коментар