В Євросоюзі прийняли низку заходів, зокрема змінили
правила ліцензування, дозволили аеропортам продовжувати контракти до 2022 року
і продовжувати роботу в разі банкрутства.
Рада Євросоюзу внесла тимчасову поправку до правил
повітряного сполучення, щоб підтримати авіаперевізників в період пандемії.
Заява опублікована на сайті Ради в понеділок, 25 травня.
Зокрема внесені зміни в правила ліцензування
авіаперевізників у разі фінансових проблем, викликаних пандемією COVID-19, щоб
уникнути непотрібного адміністративного тягаря.
Крім того, документ дозволяє відступ від процедур, що
використовуються державами-членами для накладення обмежень прав на рух при
надзвичайних ситуаціях, що виникають в результаті непередбачених і неминучих
обставин.
Також держава-член може тимчасово підтримувати екстрені
заходи протягом періоду, що перевищує 14 днів, але вони можуть залишатися в
силі тільки до тих пір, поки існують ризики для здоров'я населення, чітко
пов'язані з пандемією коронавірусу.
Що стосується наземного обслуговування, аеропортам
дозволили продовжити роботу в разі банкрутства компанії з наземного
обслуговування, ввівши пряму процедуру вибору постачальників послуг. Зміни
також допоможуть аеропортам уникнути складних тендерів, дозволивши продовжити
контракти до 2022 року.
Нарешті, Рада затвердила продовження крайнього терміну
переносу директив з безпеки і функціональної сумісності залізниць, щоб надати
залізничній галузі та владі гнучкість і правову визначеність в поточних
обставинах. Термін буде продовжений з поточної дати 16 червня 2020 до 31 жовтня
2020 року, що дасть залізничному сектору вищу юридичну впевненість і гнучкість
для реагування на надзвичайні обставини, викликані спалахом коронавірусу.
Відзначимо, що законодавчі акти вступлять в силу на
наступний день після їхнього опублікування в Офіційному журналі ЄС. Дата
публікації запланована на 27 травня.
Нагадаємо, що раніше в ЄС з'явилися нові правила для авіапасажирів. Опубліковані
рекомендації не будуть обов'язковими, але вони можуть стати основою для
подальших дій урядів і авіакомпаній.
Також повідомлялося, що найбільші "стоянки" літаків в Європі майже заповнені.
До червня на трьох паркувальних майданчиках з 250 місцями будуть перебувати до
230-240 літаків. Для звільнення місця прискорений процес утилізації старих
літаків.
Немає коментарів:
Дописати коментар