Найкраще
показали себе Італія, Франція та Іспанія.
Про це йдеться на офіційному сайті Європейської асоціації автовиробників (ACEA) Так, в березні 2021 року на європейському авторинку було продано 1,06 мільйона нових легкових автомобілів в порівнянні з 567 253 екземплярами за аналогічний період 2020 року. Як наслідок, попит на нові легкові автомобілі в річному обчисленні збільшився на 87,3%.
Таке значне березневе зростання реєстрацій нових авто пояснюється виключно низькою базою порівняння, причиною якої є жорсткі карантинні обмеженнями через COVID-19, що були введені в березні 2020 року на більшості ринків ЄС.
Тризначний приріст реєстрацій був зафіксований на трьох з чотирьох найбільших ринках ЄС. Продажі в Італії зросли на 497,2%, у Франції на 191,7%, а в Іспанії на 128 відсотків. Німецький ринок також показав значне зростання – майже на 36%.
Таким чином, за підсумками першого кварталу 2021 року попит на нові автомобілі в ЄС зріс на 3,2%, до 2,6 млн екземплярів.
Якщо подивитися на основні ринки ЄС, то позитивних результатів досягли Італія і Франції (зростання на 28,7% і 21,1% відповідно). У той же час ринок Іспанії просів майже на 15%, а падіння реєстрацій в Німеччині склало 6,4%.
Найбільш істотне зростання продажу в березні в ЄС за автовиробниками відзначено у Stellantis (PSA Group і FCA Group) - на 177,4%, або майже в три рази. Реалізація автомобілів VW Group збільшилася на 62,9%, Renault Group - на 84,7%. У японських Toyota продажі виросли на 80,9%, Honda - на 21,4%, Nissan - на 77,5%, Mazda - на 85%.
Корейська Hyundai збільшила продаж на 69%, американський Ford - на 91,7%. Продаж Daimler зросли на 3,6%. Jaguar Land Rover Group наростила продаж на 60,5%. Реалізація автомобілів німецького концерну BMW зросла на 62,5%. Водночас Mitsubishi скоротила продаж на 17%.
Про це йдеться на офіційному сайті Європейської асоціації автовиробників (ACEA) Так, в березні 2021 року на європейському авторинку було продано 1,06 мільйона нових легкових автомобілів в порівнянні з 567 253 екземплярами за аналогічний період 2020 року. Як наслідок, попит на нові легкові автомобілі в річному обчисленні збільшився на 87,3%.
Таке значне березневе зростання реєстрацій нових авто пояснюється виключно низькою базою порівняння, причиною якої є жорсткі карантинні обмеженнями через COVID-19, що були введені в березні 2020 року на більшості ринків ЄС.
Тризначний приріст реєстрацій був зафіксований на трьох з чотирьох найбільших ринках ЄС. Продажі в Італії зросли на 497,2%, у Франції на 191,7%, а в Іспанії на 128 відсотків. Німецький ринок також показав значне зростання – майже на 36%.
Таким чином, за підсумками першого кварталу 2021 року попит на нові автомобілі в ЄС зріс на 3,2%, до 2,6 млн екземплярів.
Якщо подивитися на основні ринки ЄС, то позитивних результатів досягли Італія і Франції (зростання на 28,7% і 21,1% відповідно). У той же час ринок Іспанії просів майже на 15%, а падіння реєстрацій в Німеччині склало 6,4%.
Найбільш істотне зростання продажу в березні в ЄС за автовиробниками відзначено у Stellantis (PSA Group і FCA Group) - на 177,4%, або майже в три рази. Реалізація автомобілів VW Group збільшилася на 62,9%, Renault Group - на 84,7%. У японських Toyota продажі виросли на 80,9%, Honda - на 21,4%, Nissan - на 77,5%, Mazda - на 85%.
Корейська Hyundai збільшила продаж на 69%, американський Ford - на 91,7%. Продаж Daimler зросли на 3,6%. Jaguar Land Rover Group наростила продаж на 60,5%. Реалізація автомобілів німецького концерну BMW зросла на 62,5%. Водночас Mitsubishi скоротила продаж на 17%.
Немає коментарів:
Дописати коментар