Міністерство
інфраструктури дає старт проекту високошвидкісного залізничного сполучення в
Україні. На початковому етапі проєкт передбачатиме будівництво залізничної
лінії зі швидкістю руху до 250 км/год та сучасної інфраструктури для
обслуговування InterCity та контейнерних перевезень у напрямку ЄС. Про це повідомляє Міністерство
інфраструктури України. «Європа
визначила 2021-й рік роком залізниць. І ми також в тренді – вперше за 30 років
4 млрд грн з держбюджету підуть на те, що відчує кожен пасажир – 100 нових
вагонів та електрифікацію. А головне – даємо старт проєкту високошвидкісного
залізничного сполучення. Нам потрібні швидкості 21 століття та інтеграція із
залізницями країн ЄС, прискорення доставки вантажів та контейнерів», –
наголосив Міністр інфраструктури Владислав Криклій під час свого виступу на
Всеукраїнському Форумі «Україна 30 «Інфраструктура». Для
реалізації майбутнього проєкту були обрані наступні напрямки:
Київ-Львів-держкордон, Київ-Одеса, Київ-Харків, Київ-Дніпро-Запоріжжя. За
словами міністра, перша залізнична лінія зі швидкістю руху до 250 км/год
з’єднає державний кордон з Польщею та місто Львів (станція Скнилів) з
можливістю продовження лінії до Києва і подальшою розбудовою по
Транс’європейській транспортній мережі TENT-T. Проєкт передбачає будівництво
інфраструктури для обслуговування поїздів типу InterCity та контейнерних
перевезень у напрямку Європейського Союзу.
Міністерство
інфраструктури дає старт проекту високошвидкісного залізничного сполучення в
Україні. На початковому етапі проєкт передбачатиме будівництво залізничної
лінії зі швидкістю руху до 250 км/год та сучасної інфраструктури для
обслуговування InterCity та контейнерних перевезень у напрямку ЄС.
Про це повідомляє Міністерство
інфраструктури України.
«Європа
визначила 2021-й рік роком залізниць. І ми також в тренді – вперше за 30 років
4 млрд грн з держбюджету підуть на те, що відчує кожен пасажир – 100 нових
вагонів та електрифікацію. А головне – даємо старт проєкту високошвидкісного
залізничного сполучення. Нам потрібні швидкості 21 століття та інтеграція із
залізницями країн ЄС, прискорення доставки вантажів та контейнерів», –
наголосив Міністр інфраструктури Владислав Криклій під час свого виступу на
Всеукраїнському Форумі «Україна 30 «Інфраструктура».
Для
реалізації майбутнього проєкту були обрані наступні напрямки:
Київ-Львів-держкордон, Київ-Одеса, Київ-Харків, Київ-Дніпро-Запоріжжя. За
словами міністра, перша залізнична лінія зі швидкістю руху до 250 км/год
з’єднає державний кордон з Польщею та місто Львів (станція Скнилів) з
можливістю продовження лінії до Києва і подальшою розбудовою по
Транс’європейській транспортній мережі TENT-T. Проєкт передбачає будівництво
інфраструктури для обслуговування поїздів типу InterCity та контейнерних
перевезень у напрямку Європейського Союзу.
Немає коментарів:
Дописати коментар